EXPEDIEM IMEDIAT! livrare în 3 zile
Termeni și condiții
Prevederi generale
Vânzătorul este societatea comercială Exclusive Essential Export s.r.o., V jámě 1371/8, 110 00 Praha – Nové Město, nr. de înregistrare la Registrul comerţului: 24148466, CIF: CZ24148466. Societatea este înregistrată la Tribunalul orăşenesc Praga, partea C, poziţia 183099 (mai departe doar „Vânzător").
Magazinul on-line este exploatat de către vânzător prin pagina de web, aflată pe site-ul www.bestcasenice.ro (mai departe doar „pagina de web“), şi asta prin intermediul interfeţei paginii de web (mai departe doar „interfaţa de web a magazinului“). Prevederile condiţiilor comerciale reprezintă o componentă indivizibilă a contractului de cumpărare. Contractul de cumpărare şi condiţiile comerciale sunt înscrise în limba cehă. Contractul de cumpărare poate fi încheiat în limba cehă.
Cumpărătorul, prin preluarea produsului de la vânzător, sau prin preluarea de la transportator, este de acord cu condiţiile comerciale prezentate mai jos şi cu modul de reclamare. Condiţiile comerciale şi modul de reclamare pot fi descărcate sub formă tipăribilă aici şi sunt disponibile pentru vizionare în punctele de lucru ale vânzătorului.
Condiţii comerciale
Moduri de livrare a produselor
Produsul comandat vă va fi expediat prin poştă, sau prin alt mod de transport, conform alegerii dumneavoastră dintre posibilităţile pe care vi le punem la dispoziţie. Preţul transportului/poştal poate fi diferit în cazuri speciale, în funcţie de greutatea produselor comandate, sau de dimensiunile pachetului. Nu sunt puse la socoteală cheltuielile de ambalare.
- Lista de preţuri de transport
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica metoda de plată în cazul în care clientul nu a acceptat comanda anterioară.
În cazul în care cumpărătorul nu-şi ridică pachetul, vânzătorul îşi rezervă dreptul de a mări preţul final al comenzii cu suma pentru cheltuielile poştale necesare retrimiterii pachetului.
Moduri de plată
- ramburs (cash la preluarea produsului): Produsele le achitaţi la livrare, direct aducătorului (Poştă, eventual alt transportator).
- Cash la ridicarea personală: Produsul îl achitaţi la preluare, la ridicarea lui de la punctul de livrare.
Termene de livrare
Termenul de livrare este în general de 5 zile, dacă nu se menţionează altfel. În cazul în care produsul din oferta noastră nu este disponibil în depozit, el va fi vizibil marcat cu noţiunea „nu este în depozit“, resp. „vândut“, „indisponibil“ – un astfel de produs nu poate fi introdus în coş şi comandat. La fiecare produs se menţionează termenul concret de livrare, inclusiv date referitoare la accesibilitatea în depozit.
Alte prevederi
Protecţia datelor personale
Cumpărătorul îi dă vânzătorului acceptul pentru colectarea şi prelucrarea datelor sale personale în scopul îndeplinirii obiectului contractului de cumpărare încheiat şi al utilizării în scopuri de marketing al vânzătorului (mai ales pentru trimiterea comunicărilor comerciale). Acest acord poate fi revocat prin trimiterea în scris a refuzului prelucrării datelor personale la adresa vânzătorului. Datele personale sunt prelucrate în conformitate cu legile în vigoare ale Republicii Cehe, mai ales cu legea nr. 101/200 Mo. despre protecţia datelor personale.
Comandă on-line
După crearea (expedierea) comenzii, clientul obţine un răspuns automat prin intermediul poştei electronice, care conţine informaţii despre primirea cu succes a comenzii, modul ulterior de comunicaţie şi specificaţii precise ale produsului comandat, inclusiv preţul. Confirmarea comenzii este făcută după confirmarea prin telefon sau e-mail a comenzii de către angajatul societăţii vânzătorului.
Cumpărătorul este de acord cu folosirea mijloacelor de comunicare la distanţă la încheierea contractului de cumpărare. Cheltuielile apărute cumpărătorului la folosirea mijloacelor de comunicare la distanţă legate de încheierea contractului de cumpărare (cheltuieli pentru racordarea la internet, cheltuieli pentru discuţiile telefonice) vor fi achitate de către cumpărător.
Orice fel de prezentare a produselor aflată pe interfaţa de web a magazinului este doar cu caracter informativ şi vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare referitor la aceste produse. Prevederile art. 1732 alin. 2 al codului civil nu se aplică.
Înainte de expedierea comenzii către vânzător, cumpărătorului i se înlesneşte controlarea şi eventual schimbarea datelor introduse de către acesta în comandă şi asta şi ţinând cont de posibilitatea cumpărătorului de a constata şi a corecta eventuale erori apărute la introducerea datelor în comandă.
Solicitarea cumpărătorului
Dacă cumpărătorul menţionează în comandă, la observaţii, o solicitare specială, sau altă cerinţă, vânzătorul îşi rezervă dreptul de a rezilia contractul oricând, până la momentul predării produsului comandat.
Valabilitatea preţurilor
Preţurile produselor sunt actualizate zilnic, acest lucru se poate verifica la fiecare poziţie şi sunt valabile în momentul efectuării comenzii.
Avansuri pentru produse
La produse specifice, care sunt doar pe comandă şi sunt mai scumpe, cumpărătorul este obligat să achite un avans nereturnabil în valoare de 40% din preţul de vânzare a produsului, sau să achite preţul de vânzare înainte de expedierea produselor. Prin produse mai scumpe se înţelege o comandă de peste 2 000 Lei. În acest caz, vânzătorul îşi rezervă confirmarea comenzii din partea cumpărătorului cel mai bine personal, sau telefonic.
Oferte speciale
Secţiunea oferte & reduceri, vânzări finale reprezintă o trecere în revistă a produselor din toate categoriile, aflate la oferte speciale. Este vorba despre cele mai mari reduceri şi cele mai interesante oferte! Aceste preţuri sunt valabile până la noi dispoziţii.
Factura şi certificatul de garanţie
Factura este întotdeauna o componentă a pachetului, sau a vânzării personale. Certificatul de garanţie este completat în conformitate cu condiţiile producătorului. În cazul în care pachetul conţine doar factura, acest document serveşte în acelaşi timp şi ca certificat de garanţie.
Condiţii de garanţie şi Reclamare
Toate realităţile care nu au fost menţionate se conduc după Codul civil şi după legea de Protecţie a consumatorilor, versiunea în vigoare. În cazul cumpărării de produse pentru activitatea de întreprinzător, în cazul reclamaţiilor se procedează conform prevederilor corespunzătoare ale Codului comercial, versiunea în vigoare.
Preluarea pachetului
Se recomandă cumpărătorului să nu preia de la transportator un pachet deteriorat şi să contacteze secţia noastră de reclamaţii. În cazul preluării unui pachet deteriorat, se va proceda la reclamare împreună cu serviciul de transport. După preluarea produsului se recomandă controlarea imediată a acestuia şi eventualele defecte să fie anunţate cât mai repede în formă scrisă la adresa de e-mail: info@bestcasenice.ro (cea mai rapidă rezolvare) sau prin poşta de corespondenţă la adresa punctului de lu
Modul de descriere al defectelor şi alte informaţii necesare sunt menţionate în articolul „Rezolvarea reclamaţiei".
ATENȚIE!! În cazul în care coletul este deteriorat în mod evident, materialul de ambalare a fost spart, nu ridicați coletul, sau scrieți imediat raportul privind daunele cu curierul!!
Drepturile din răspunderea pentru defecte, condiţii de exercitare a acestor drepturi
Drepturile din îndeplinirea defectuoasă sunt menţionate în Codul civil la art. 2161 şi următoarele. Pe lângă asta, cumpărătorul mai are următoarele drepturi:
Vânzătorul este responsabil faţă de cumpărător pentru faptul că produsul nu are defecte la preluare, dacă apare vreun defect în termen de şase luni de la preluare se consideră că produsul a fost defect încă de la preluare. Cumpărătorul este îndreptăţit să-şi exercite dreptul din defectul care apare la bunurile de consum într-o perioadă de douăzeci şi patru de luni de la preluare. Data vânzării este marcată pe actul de vânzare, eventual şi pe certificatul de garanţie.
Apariţia unui defect în termen de 6 luni de la vânzare
În cazul apariţiei vreunui defect în termen de 6 luni de la data livrării/vânzării, cumpărătorul are dreptul de a solicita înlocuirea lui cu unul nou, fără defect, dacă acest lucru nu este exagerat ţinând cont de caracterul defectului. Dacă defectul se referă doar la o parte din produs, cumpărătorul poate solicita schimbarea componentei respective. Dacă acest lucru nu este posibil, cumpărătorul poate rezilia contractul de cumpărare.
Apariţia unui defect după şase luni de la vânzare
- Performanţa defectuoasă reprezintă o încălcare gravă a contractului
de cumpărare
În cazul în care defectul produsului reprezintă o gravă încălcare a contractului de cumpărare, clientul are la dispoziţie una din următoarele posibilităţi, la alegere:
- Înlăturarea defectului prin furnizarea unui produs nou, sau prin livrarea produsului lipsă
- Înlăturarea defectului prin repararea produsului
- Oferirea unei reduceri corespunzătoare
- Rezilierea contractului de cumpărare
Varianta aleasă va fi anunţată de cumpărător la prezentarea reclamaţiei şi această informaţie va fi înscrisă în protocolul de reclamare.
- Performanţa defectuoasă nu reprezintă o încălcare gravă a
contractului de cumpărare
În cazul în care defectul produsului nu reprezintă o gravă încălcare a contractului de cumpărare, clientul are la dispoziţie una din următoarele posibilităţi, la alegere:
- Înlăturarea defectului
- Oferirea unei reduceri corespunzătoare
Dreptul dintr-o performanţă defectuoasă nu se referă la:
- la defecte apărute în timpul utilizării obişnuite
- incorecta utilizare a produsului
- incorecta depozitare
- la defecte apărute prin deteriorare mecanică şi uzură, sau în caz de dezastru natural (apă, nisip, foc, etc.)
La produsele vândute cu preţ mai mic garanţia nu se referă la defectele pentru care s-a convenit reducerea de preţ. Acest defect este notat pe factură, sau pe certificatul de garanţie.
În cazul unei creanţe eligibile, cumpărătorul are dreptul la o rambursare a costurilor reale suportate. Vânzătorul nu este răspunzător de paguba produsă de funcţionarea sau defectarea produsului. Mai departe, vânzătorul nu este răspunzător de eventuale defecte ale produsului, asupra cărora cumpărătorul a fost avertizat la data încheierii contractului şi nu a refuzat preluarea produsului, sau asupra unor defecte pe care însuşi cumpărătorul le-a produs. Dacă este vorba de obiecte folosite, vânzătorul nu este răspunzător de defectele corespunzătoare unei utilizări medii, sau de uzura avută de către produs la data preluării lui de către cumpărător.
Rezolvarea reclamaţiei
Se recomandă cumpărătorului ca, în caz de reclamare a unui produs achiziţionat de la firma Exclusive Essential Export s.r.o., să procedeze în felul următor:
- să ne informaţi telefonic sau prin email despre reclamaţie, sau de returnarea produsului, operatoarele noastre vor asigura transportul gratuit al produsului de la client la depozitul nostru, unde se va efectua rezolvarea reclamaţiei.
- sau să ne informaţi telefonic, prin email, în scris sau personal despre reclamaţie
la filiala Písek, Exclusive Essential Export, Sedláčkova 472, Písek, 39701, Czech Republic în zilele lucrătoare de la 10:00 la 18:00. Pentru cazurile clienţilor din străinătate se poate utiliza adresa locală, în caz de reclamaţie, sau de returnare contactaţi întotdeauna
- trimiteţi produsul ca pachet recomandat (nu contra ramburs) la adresa noastră şi în pachet menţionaţi cauza reclamaţiei, adresa dumneavoastră
Să furnizaţi împreună cu produsul reclamat orice fel de componentă care poate avea legătură cu defectul, să faceţi o descriere exactă a defectului, eventual să ataşaţi o dovadă a manifestării defectului care apare doar uneori, informaţii de contact (telefon, e-mail), specificarea drepturilor pe care le reclamaţi, factura (copie) şi certificatul de garanţie (dacă a fost ataşat).
Pachetul cu produsul reclamat ar trebui să fie livrat într-un ambalaj sigur, ca un pachet cu valoare declarată (nu contra ramburs).
Vânzătorul, după consultarea actelor ataşate şi a inspectării prompte a produsului reclamat,
- Recunoaşte reclamaţia ca fiind îndreptăţită şi primeşte pe loc produsul reclamat pentru rezolvare, întocmind un protocol scris
- Primeşte reclamaţia şi o respinge pe loc ca neîndreptăţită, returnând produsul cumpărătorului
- Primeşte produsul reclamat pentru o inspecţie de specialitate, în baza rezultatului acesteia ori recunoaşte reclamaţia ca fiind îndreptăţită şi va fi supusă rezolvării, ori o respinge, returnând produsul cumpărătorului.
Referitor la data efectuării reclamaţiei, la reparaţia efectuată şi la perioada cât a durat aceasta, eventual despre modul de rezolvare a reclamaţiei, vânzătorul va întocmi cumpărătorului o confirmare scrisă – protocol de reclamaţie.
Reclamaţia, inclusiv înlăturarea defectului, terbuie să fie rezolvate fără întârziere, în termen de cel târziu 30 de zile de la data efectuării reclamaţiei, dacă vânzătorul nu convine cu cumpărătorul o perioadă mai lungă. După încheierea acestei perioade, cumpărătorul poate solicita o reducere a preţului de vânzare, sau poate rezilia contractul de cumpărare.
Storno comandă
Storno comandă din partea cumpărătorului
Cumpărătorul poate storna comanda telefonic, la linia clientului, eventual prin email info@bestcasenice.ro până în momentul în care operatorii discută cu dumneavoastră modul de transport al produselor la dumneavoastră. În forma scrisă, storno trebuie să conţină numărul comenzii. Acest număr este menţionat în răspunsul automat pe care îl obţineţi la e-mailul de contact, după crearea cu succes a comenzii.
Storno comandă din partea vânzătorului
Vânzătorul are dreptul să nu confirme comanda, sau să rezilieze comanda, vezi „Rezilierea contractului de cumpărare încheiat prin intermediul comunicării la distanţă“. Vânzătorul îşi rezervă dreptul să rezilieze contractul de cumpărare în cazul în care cumpărătorul în mod repetat, nu ridică pachetul. Înainte de reziliere, vânzătorul este întotdeauna obligat să-l informeze pe client despre acest lucru.
Rezilierea contractului de cumpărare încheiat prin intermediul comunicării la distanţă
Cumpărătorul are dreptul ca, în conformitate cu legile în vigoare, să rezilieze contractul de cumpărare fără niciun motiv într-un termen de 14 zile de la data preluării. Într-o formă lărgită şi în cazul produselor neutilizate, oferim o perioadă mărită pentru returnare de 30 de zile de la data preluării. În această perioadă de timp, cumpărătorul trebuie să trimită vânzătorului rezilierea contractului de cumpărare. Ulterior, cumpărătorul returnează neîntârziat produsul vânzătorului pe cheltuială proprie, sau cu utilizarea serviciului nostru de transport gratuit, în cel târziu 14 zile de la data rezilierii contractului de cumpărare. Vânzătorul rambursează cumpărătorului banii în termen de 14 zile în contul IBAN comunicat de acesta, dar nu mai devreme de la data preluării produsului returnat către vânzător, sau, atunci când cumpărătorul demonstrează că a expediat produsul returnat vânzătorului. Cumpărătorul are dreptul ca, pe lângă preţul de achiziţie al produsului, să i se ramburseze cheltuielile legate de transportul pachetului, sumă pe care a achitat-o vânzătorului, în cea mai ieftină variantă de transport oferită de vânzător.
Rezilierea contratului de cumpărare poate fi trimisă de către cumpărător prin poştă la adresa Exclusive Essential Export, Sedláčkova 472, Písek 39701, Czech Republic tel.: 031 22 95 469, sau putem fi contactaţi prin email la adresa info@bestcasenice.ro. Pentru cazurile clienţilor din străinătate poate fi folosită adresa locală, în caz de reclamaţie sau returnare a produselor contactaţi întotdeauna servisul pentru clienţi.
Cumpărătorul poate folosi formularul pentru rezilierea contractului de cumpărare, care poate fi descărcat aici/…ractului.pdf
Rezilierea contractului de cumpărare poate fi refuzată, dacă:
- cumpărătorul nu trimite produsele înapoi înaintea scurgerii termenului de 14 zile de la data la care ne-a anunţat că reziliază acest contract de cumpărare
- dacă este vorba de o livrare de înregistrări audio şi video, de programe de calculator, la care cumpărătorul a distrus ambalajul original
- dacă s-a produs distrugerea ambalajului igienic
- dacă produsele au fost cumpărate de către un întreprinzător sau de către o persoană juridică (se procedează conform Codului comercial)
Vânzătorul este îndreptăţit să-l despăgubească unilateral în caz de despăgubire pentru prejudiciul cauzat de produs, faţă de dreptul cumpărătorului de rambursare a preţului de cumpărare.
Prevederi finale
EET
În conformitate cu Legea privind vânzările, vânzătorul are obligația de a emite o chitanță către cumpărător. În același timp, este obligat să înregistreze venitul primit, împreună cu administratorul de taxe și impozite, online; în caz de defecțiuni tehnice, în cel mult 48 de ore.
Conform cu O.U.32/2014 Art.3. Al.IV
Prezenta ordonanţă de urgenţă nu se aplică în cazul contractelor în afara
spaţiilor comerciale în care plata ce trebuie efectuată de către consumator
este mai mică decât echivalentul în lei a 10 euro la cursul de zi al Băncii
Naţionale a României, cu excepţia art. 9–16 şi a art. 18–24 care se
aplică şi acestor contracte. În cazul contractelor de prestări servicii
valoarea contractului este stabilită prin înmulţirea valorii lunare a
serviciului cu durata contractului.
Pentru clienții noștri, avem posibilitatea să folosim serviciul de returnare gratuită sau de colectarea produselor reclamate. Acest serviciu de ridicare a coletelor nu este o lege europeană, ci oferită de noi ca bonus. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa respectivă, nu suntem obligați să repetăm acest serviciu. Clientul trebuie să respecte această regulă, în caz contrar, acesta vă returna produsele pe propria cheltuială.
Drepturile rezultate din funcţionarea defectuoasă dispar, dacă nu au fost solicitate în perioada de garanţie. Acest regulament de reclamare intră în vigoare la data de 1.01. 2014. Ne rezervăm dreptul să facem modificări ale regulamentului comercial şi de reclamare.
Prin crearea unei comenzi, cerere, cumpărare sau servicii, sunteți, de asemenea, de acord cu îndeplinirea drepturilor și obligațiilor care reies din Politica de confidențialitate, precum și din GDPR. Mai multe informații AICI: [/declara-ie-de-confiden-ialitate-protec-ia-datelor.html]
Pentru consumatori este, de asemenea, disponibilă o platformă online europeană de soluționare a litigiilor care decurg din acordurile de vânzare online: https://ec.europa.eu/…rs/odr/main/?… Un client care are o reclamație poate contacta organismul de conciliere din țara sa sau poate contacta această platformă europeană care funcționează și este pregătită pentru toți clienții din statele membre ale UE.
Documente pentru descărcare:
RECLAMAȚII FĂRĂ PROBLEME
Sunați-ne și vă
vom rezolva reclamația încât
să fiți mulțumit